Огляд можливих варіантів реклами в Інтернеті

У даній оглядовій статті будуть розглянуті основні відомі і можливі способи інтернет-реклами, які можна застосовувати як окремо, так і в комплексі. Все залежить від типу і специфіки клієнта, виділеного бюджету на просування і маркетинг, а також «місць скупчення» цільової аудиторії.

Огляд можливих варіантів реклами в Інтернеті

Реклама в інтернет-сфері, так швидко з’явилася в нашому повсякденному житті, швидко набрала обертів і стала стрімко розвиватися. Якщо буквально десять років тому, можна було зустріти тільки SEO-просування, контекстну рекламу і рекламні матеріали на сайтах-партнерах, то сьогодні ця сфера істотно розширилася. Потенціал рекламних інтернет-майданчиків великий. При правильному налаштуванні одного або декількох каналів маркетингової комунікації можна побачити вражаючі результати у вигляді підвищення конверсії, що в підсумку виражається в збільшенні прибутку, кількості нових клієнтів або більшої впізнаваності компанії/бренду.

У цій оглядовій статті будуть розглянуті всі відомі і можливі способи інтернет-реклами, які можна застосовувати як окремо, так і в комплексі. Все залежить від типу та специфіки клієнта, бюджету, виділеного на просування і маркетинг, а також «місць скупчення» цільової аудиторії.

Почнемо з самих відомих, давно себе зарекомендували і поширених способів рекламування в Інтернеті.

1. SEO-просування.

Самий перший спосіб, про який варто поговорити. З’явився ще в далекому 1993 році, коли була створена перша в світі пошукова система під назвою «Wandex» (не має нічого спільного з «Yandex»). Алгоритми розподілу позицій були гранично прості, так як на той час існувало всього 623 сайту в усьому світі. Слово «було» на сторінці і сайт потрапляв в результати видачі. Сучасне SEO просування сильно ускладнилося за рахунок підвищення конкуренції і зростання обсягу інформації, що «змусило» покращувати пошукові алгоритми і працювати над тематичністю і технічною частиною інтернет-ресурсу. «Природне» просування зараз враховує дуже багато факторів, серед яких головним чином враховується поведінковий фактор (як користувач швидко знайшов необхідну інформацію, на скількох сторінках інтернет-ресурсу побував).

Основні методи пошукової оптимізації веб-ресурсу можна виділити наступні:

  • написання та розміщення якісного цікавого і оригінального контенту;
  • покращення показників швидкості роботи сайту та адаптація під мобільні пристрої (як і поведінковий фактор, що сильно впливають зараз на пошукові позиції);
  • валідація коду сайту, включаючи приведення CSS і HTML до найбільш коректного вигляду;
  • внутрішня технічна складова, що включає оптимізацію кожній сторінці веб-ресурсу (прописування мета-тегів, регіональності, title, альтів (опису картинок), карти сайтів, robots.txt і т. д.);
  • опрацювання семантичного ядра, карти перелінковки. Застосовуються при складанні і подальшому наповненні контентом.

Серед нововведень, які варто очікувати вже в недалекому майбутньому, видно тенденція здійснення окремого ранжирування сайтів на ПК і в мобільному трафіку.

SEO-просування, на відміну від інших способів, процес не швидкий, але є одним з найбільш ефективних способів інтернет-просування, що сприяє «природному» залучення клієнтів, особливо «старої закалки», які не переходять по контекстним або іншими видами інтернет-реклами.

2. Контекстна реклама в пошуку Google

Сміливо можна назвати одним із самих популярних видів інтернет-реклами. Передбачає підготовку текстів і заголовків оголошень під певні ключові фрази і запити з їх подальшою видачею в пошуковій системі вгорі або внизу сторінки.

Основні переваги можна виділити наступні:

  • швидкість налаштування. Деякі кампанії можна запустити через 1-2 дні в залежності від її обсягу та строків модерації;
  • оперативність внесення змін;
  • можливість збільшення семантичного ядра і додавання нових оголошень, не роблячи ніяких робіт на сайті;
  • рекламну кампанію (РК) можна включати і відключати в будь-який час, а також виробляти налаштування по регіонах показу, часу, коли користувач буде бачити оголошення та ін;
  • інші переваги.

Налаштувати контекстну рекламу можна дуже професійно. Все залежить від специфіки бізнесу, орієнтованості цільової аудиторії і багатьох інших факторів. Чим точніше запити, тим краще виходить знайти потенційного клієнта.

Однак розміщення є платним. Необхідно в особистому кабінеті провести поповнення особового рахунку, який є бюджетом кампанії. Кожен перехід на сайт (клік) коштує певної кількості грошей. Вартість залежить від «популярності» фрази, оголошення, якості, місця розміщення. Відзначимо, що чим краще опрацьовано оголошення (швидкі посилання, релевантність заголовків і текстів оголошення і т. д.), тим дешевше його вартість. Налаштування і ведення контекстної РК рекомендується довірити профільним маркетинговим веб-студіям.

3. Медійна мережа (КМС) «Google»

Провести налаштування для подальшого показу даних каналів інтернет-реклами можна, як і в «контексті» через особистий кабінет «Google Adwords» відповідно. Цей різновид реклами в інтернеті передбачає розміщення рекламного оголошення не на пошуку, а на сайтах-партнерах пошукових систем.

Дає можливість, як «переслідувати» клієнта, так і працювати над підвищенням впізнаваності. Також КМС можуть допомогти постійно розміщувати контекстно-графічні оголошення саме на тих майданчиках, де є велике скупчення цільового трафіку. Семантика порівняно з контекстною рекламою повинна бути виконана таким чином, щоб виконати максимальне охоплення цільової аудиторії. Розміщення також є платним. Оплата здійснюється за таким же принципом, як і в контексті.

4. Інтернет-реклама в «YouTube».

Так як на даний момент відсоток аудиторії, переглядає рекламу по звичайному телевізору, скорочується, а кількість людей, що здійснюють перегляд різних відеороликів і подібного контенту збільшується, то реклама на всесвітньо відомому відеохостингу набирає обертів і популярності. Зараз налаштування рекламної кампанії, як і КМС, здійснюється через «Google Adwords».

Можливості РК дозволяють налаштувати, як перегляд реклами в самому ролику, так і просто на самому відеохостингу.

5. Ремаркетинг

Ремаркетинг реклама на пошуку. Ремаркетинг – це повернення відвідувача на ваш інтернет-ресурс після ознайомлення з ним або «незавершення» якої-небудь дії (не до кінця оформленого замовлення тощо). Свого роду це повернення і нагадування про себе. Інструмент цікавий і використовувати його треба розумно, так як постійне нагадування про себе, як повернути клієнта, так і викликати в нього негатив за рахунок набридання. Ремаркетинг на пошуку «Гугл» налаштовується через «Едвордс». Але тут не обійтися без сервісів збору даних аналітики, завдяки яким ремаркетинг і стає можливим «Google Analytics». Саме ці дані дозволяють налаштувати конверсійні цілі, сегментацію, а також налаштування на тих користувачів, які здійснювали ті чи інші дії на сайті. В даній сфері може сильно допомогти і цікавий сервіс «Аудиторії», який є в google. Він дозволяє визначити різні параметри цільової аудиторії, що стосуються їх розташування, роботи та інших факторів. Наприклад, можна задати, щоб людині, яка живе від піцерії з можливістю доставки в радіусі декількох кілометрів і хоча б раз заходила на сайт у вихідні після дев’ятої вечора показувалося ваше привабливе оголошення зі спеціальною пропозицією.

Розібравшись трохи з різними варіантами інтернет-реклами на пошуку і відеоплощадках, перейдемо до розгляду соціальних мереж в наших наступних новинах

Коментарі вимкнено.